one of those days

ibland kanske ni känner att jag inte är tillräckligt engagerad i vad som händer? att jag kanske inte frågar saker som ni tror jag intresserar mig över eller borde? att ni känner att jag inte bryr mig?

jag bryr mig om precis varje vän jag har men ibland finns det saker jag håller mig undan ifrån. vissa saker har jag alltid hållt mig undan ifrån och vissa saker har kommit på den senaste tiden. låt mig göra det & förstår ni inte vad jag pratar om så kommer ni säkert att fatta det med tiden.

för jag är trött på att bara höra problem, få höra folk mala om såna jag egentligen inte vill veta eller att ett helt samtal kan handla om en och samma person. jag är en bra lyssnare eller jag försöker iaf så gott jag kan, men ibland blir det nog för mig med.

är det något ni känner att ni verkligen vill prata så ska ni inte tveka, jag finns såklart där, bara att jag kanske är mer passiv när det gäller vissa saker.

men nu ska jag göra andra grejer än att blogga
dricka julmust, lyssna på joshua radin & mysa med twist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0