no money, no problem

jannie kom men jag vet inte om samtalsämnena blev så mycket mer roande än det jag tänkte på då vi pratade om döden och hur orättvist allt blir ibland! och sen att det plöstligt "dyker upp" människor som är personens allra bästaste bästis. åh.

men sen när vi blev lite gladare åkte vi till maxi och shoppade loss och jag fyllde min kyl som gapade tom så nu gapar den bara mindre tom. får nog köpa lite större varor så det ser ut som om man har mer i kylen (y) och så räcker det säkert längre med. nej men usch vad jag babblar, om helt orelativa saker.

hann iaf med ett trevligt samtal med Johanna, blev många skratt i magen. det blir det alltid, därför är det så skönt att prata med henne. blir en tripp till brömsebro och familjen hedenhös snart! :)

nu ska jag bara packa ihop nödvändiga grejer som jag behöver ha med mig sen blir det att gå och lägga mig. blir nog en lång dag imorn då den börjar redan vid 9 med föreläsning och vid halv 3 ska jag vara hos tandläkaren för min visdomstand. can't wait!

later, n

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv; jag får försöka komma ihåg att ta med mig kameran nästa vecka då när vi åker till travbanan :D

om du vill får du gärna ställa frågor på min frågestund några inlägg ner :) du får fråga precis vad du vill :) :) hade varit snällt :D

2009-11-26 @ 21:45:51
URL: http://anniepannii.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv; jag får försöka komma ihåg att ta med mig kameran nästa vecka då när vi åker till travbanan :D

om du vill får du gärna ställa frågor på min frågestund några inlägg ner :) du får fråga precis vad du vill :) :) hade varit snällt :D

2009-11-26 @ 21:46:37
URL: http://anniepannii.blogg.se/
Postat av: Daniel

Lycka till hos snälle tanddoktorn! ;)

2009-11-27 @ 11:01:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0