love don't let me go

tanden tar kål på mig, har gjort hela dagen. roten eller något är svullet vilket gör att jag har svårt att svälja med, så har knaprat på halstabletter helt i onödan :) var iaf hos tandläkaren idag, men hon "kunde inte göra något" och visste inte ens varför jag blivit skickad dit. tack liksom? men gjorde iaf ett avtryck av mina tänder, trots att det gjorde jätteont och sen skulle de försöka rengöra min visdomstand som gör ont, men det gick inte då det gjorde ont såfort de rörde någonting.

den svenska sjukvården visar hela tiden hur dålig den är, ingen medicin eller någonting fick man. så mamma telefonterrade den käkkirurgiska kliniken dit jag ska på operation i december och de hittade en lucka för mig imorn så jag kan få medicin & en riktig undersökning. fy bubblan vad skönt, för kan ju inte vänta till 21 december för att dra ut den jäveln.

sen hade jag tänkt att träffa joss & elina i stan men vi verkade ha missförstått varandra så mötte upp carro när hon var färdig med skolan och gick på stan och så. träffade även elona utanför kick's vilket var väldigt trevligt då det var år & dar sen man såg henne :)

hittade josses fina blogginlägg, ÅÅÅÅH VÄNNEN!

"Sen åt vi god mat här hemma och sen åkte jag och Elina för att plocka upp Nanna och möta upp Olivia, Siri, Natalie, Mård och Filip på coffiehouse i kna. Vilken kväll! Det var jäävligt efterlängtat. Att bara sitte och chilla, snacka och skratta, som på den gamla goda tiden ;)

På hemvägen stack jag, Elina, Nanna och Natalie förbi max. Vilka brudar måste jag säga! Å vad jag saknar er när jag är i Jönköping! Ni är så jävla bäst :D Natalie sov hos mig och vi snackade massa på kvällen innan vi gick och la oss och på morgonen därpå. Asså, det var så jävla skönt att bara äta frukost och tvätta bort sminket med dig Natalie! För det är saker vi jämt gjorde ihop innan. Vakna trötta som fan och börja dagen ihop, som förr :) Det njöt jag av :D
"

fick även ett oroligt samtal & sms nyss av jocke som inte hade någon aning om hur man fixade smileysar på hans nya iPhone, men nu precis så skrev han att han fixade det och bara var lite dum ;) haha, lille jocketocke!


imorn blir det staden och tandläkaren sen vidare mot kalmar
kör vi på tisdagsmiddag, jannie? ;p
n

Kommentarer
Postat av: jannie

det blir absolut tisdagsmiddag, & jag finns här hjärtat!

2009-11-16 @ 22:13:44
Postat av: Din vän Josefine från Kuggeboda :)

<3

2009-11-17 @ 10:01:11
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0