kom ta min hand, vi ska åt samma håll

på senaste tiden har jag inte ens sett fram emot saker som jag inna gått och längtat till i flera veckor. så var det med min födelsedag och likadant med konserten igår. när jag och jannie stod där på andra raden och jag brydde mig knappt. det var inte förrän han faktiskt kom in på scenen och öppnade med "järnvägsspår" som jag förstod hur glad jag var där och hur underbart hans musik träffar en. han är en kung det är inte mer med det!



tyvärr hade inte min nikon något batteri vilket jag märkte när vi var på rosenholms parkering vilket gjorde mig lite putt men den lilla canon:en skötte sig hyffsat och tog några bra bilder iaf :) här bjuder jag på en & när jag orkar så kommer det även upp några bilder på fejjan! ganska mycket som ska upp där nu så jag skjuter upp det ännu längre ;) den taktiken har ju funkat förr liksom!

kul att dela detta med dig jannie & 848 andra inbitna winnerbäck-fans!

n'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0