kiss me through the phone

jag skrev ett inlägg förra månaden, om alla grejer jag har som jag kan vara tacksam för och jag sitter och läser det för mig själv för att komma i bra stämning. allt är faktiskt bra just nu och jag har många roliga saker att se fram emot. det är nästa helg då vi ska försöka samla oss (igen) linda och stertman kommer troligtvis snart hem, jag kanske ska på mitt livs äventyr, födelsedagsfester, julsittning med BBS (om vi får biljetter) julafton och minijulafton med linda & c/o och massa annat skoj :)

vill bara önska mitt lilla flin lycka till ikväll/imorn i skåne och jag hoppas minsann att du ska trivas. annars kan du alltid komma tillbaka igen, du vet att jag finns här för dig ♥ är så himla glad för din skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0