jag vet vart jag ska, du säger att du varit där

framme, har varit här sen lite över 7. ångesten sätter in och jag känner att jag kommer vara uppe sent idag bara för att jag inte kommer kunna få ro i kroppen. och jag är så oerhört trött på att alltid vara så negativ i bloggen så nu ska jag tända ett ljus, brygga (?) en kopp te och klaga lite i min hemliga blogg med melissa horn i bakgrunden.

till nanna: jag försöker fixa det här, men allt går inte på en dag.
jag saknar dig och ditt glada humör, min fina vän<3

en tisdagsmiddag med jannie är inplanerad
ett besök till IKEA med johanna
& så möjligtvis en kväll på harrys med gänget

..sen hem igen :)
jag längtar redan till fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0