I need you boo

kände att jag var lite väl tjurig i det senaste inlägget, men det är aldrig kul att vänta. men klockan slog tolv och jag mötte upp lotta, sara & marika för en föreläsning. min favorit pratar numera svenska då de utlänska studenterna ibland inte visar sin närvaro vilket vi tycker är jätteskönt då man förstår mycket mer. förläsningen var kort med, slutade tjugo över ett så runt kvart i var jag hemma. tar ju sån förbaskad tid att gå, skillnad med dino :)

ikväll har jag inte smitt några planer då jag planerar att bli frisk innan jag hittar på något bus ;p städa lite i köket behövs, även om det inte är särskilt stökigt så är det lite småplock som ska läggas undan och kläder i rummet som ska läggas in i garderoben :D

satt och skrattade åt adam nyss, som gjort en tackfilm.
här har du ett smakprov :)



här hittar du filmen;
http://www.tackfilm.se/?id=1258554055099RA24



jag saknar dig, mest hela tiden
n'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0