hope is worth everything

Hej!

har precis kollat färdigt på män som hatar kvinnor vilket var en sjukt bra film trots att man fick en konstig känsla i magen. men som tur väl är så hade man twister precis nedanför soffan som skyddade en. typ vakthund, eller han tror att han är sådär stor och läskig. och det kan han ju få intala sig :)

idag blir det tillbaka till Kalmar igen, hur vet jag inte än men det löser sig. och så ska jag försöka få till ett vettigt samtal med nanna så det gäller att vi time:ar in varandra med att vara online trots alla tidsskillnader. har några grejer att gå igenom, viktiga grejer som kommer bli så jävla roliga när de är färdiga!

tänkte kika lite på flickan som lekte med elden innan jag gör något annat vettigt som duscha, plocka undan, packa och annat nödvändigt. är den lika bra som män som hatar kvinnor kommer jag att sitta bänkad, det är jag säker på!
n

Kommentarer
Postat av: emma

haha roligt att du också såg den igår (: har du en bra söndag sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0