hit the road jack and don't you come back no more

Hej!

seminariet flöt på bra och vi ska vara glada att vi hade marika i gruppen då jag inte hade läst alla sidor eftersom jag inte hade dom och sara & lotta var lite "lätt" bakis efter igår. klarade iaf större delen av frågorna. det tråkiga var att varken Jenny eller Per hade tid för oss. jenny prioriterade en annan grupp hur länge som helst trots att vi var två grupper till som hon inte varit hos & per hade inte hittat oss vilket gjorde honom lite förkrossad men vi förlät honom :) min lilla "favorit" som är mycket bättre när han pratar svenska istället för engelska!

efter 3 timmar var vi färdiga och jag la mig i soffan så fort jag kom hem för att kolla på SATC men lyckades somna som alltid, men det är skönt! vaknade upp och fixade och trixade lite innan jag mötte upp markus och marika som hämtade upp mig och sara för att åka in till harry's. där inne mötte vi upp lotta och lina och kvällens tema var 60-tal. vi vann från början men efter att tvåan kontrollräknat sina poäng visade det sig att de hade ett poäng mer. tyfiskt, men bowlingbiljetterna fick vi behålla (a) ljuva 60 tal<3

imorn är det föreläsning och hemresa som gäller, greeeeat!
N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0