from where I'm standing

det kliar i fingrarna, det gör det verkligen. carro tog upp ämnet resa eftersom vi bestämt att vi skulle resa nu när vi pratade idag. och det första man gör är att klicka in sig till destination.se & sedan alpharooms.com för att hitta ett billigt flyg & boende och det var precis vad jag gjorde nu. 998kr för flyget och 570kr för hotellet. sen att hotellet kanske inte är det bästa förstår nog vem som helst, men där är man ju ändå inte mycket mer än när man sover? har nämligen aldrig varit i Hurghada heller så det kanske är något att satsa på när vi åker? :)

får hålla ut tills reskassan finns, tills alla julklappar är färdiga och jag faktiskt har tid med en vecka på en annan ort även om det är det jag vill mest just nu. men mitt tålamod är ju inte det bästa vilket nog de flesta vet =)

kolla, hur underbart ser inte det ut?



n'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0