friday I'm inlove?

usch det har verkligen inte varit en bra morgon, skulle egentligen gått upp extra tidigt då jag var tvungen att duscha, men min snooze-knapp är alldeles för lockande. när jag duschat satte jag mig och åt frukost och trode jag hade all tid i världen, vilket jag märkte att jag inte hade när jag tittade på klockan. så det var bara att klä på sig, göra sig iordning och stressa ner till cykeln.

väl påväg till skolan hittar jag inte byggnaden jag ska vara i utan cyklar bara runt överallt utan att egentligen veta vart jag ska ;o så väckte tappra jannie som fick guida mig :) väl på plats ser jag att min "favorit" har satt upp en lapp att det var på andra sidan skolbiblioteket. aha, och vart ligger skolbiblioteket tänker jag då... ? men jag hittade det och här sitter jag nu, utanför salen såklart då jag inte nöt gå in alldeles för sent :$

får hoppas att resten av dagen blir bättre iaf, men det det lovar ju gott :)
pizza, ikea & så hem till skogen. I love!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0