fribiljett mot himlen

jag orkar inte ens bry mig längre, tiden går och jag förstår inte riktigt vart den tar vägen. men det rullar på och om allt går min väg så blir livet så mycket mer spännande i januari. nämner inget här, då inget fortfarande ens är säkert. men om det går min väg så säger jag bara; fyfan vad kul vi ska ha!!!!

förra året fick jag ju höra att jag hade ett hjärta gjort av sten (?) vilket kanske inte är det roligaste att höra. det värsta med det var att jag själv började intala mig själv att jag faktiskt hade det trots att det bara var en patetisk kommentar från en människa som inte hade någon aning om vem jag faktiskt var. typ stor i orden, liten på jorden. men iaf, jag har nu själv kommit underfund med att ett hjärta av sten är det sista jag har då jag bryr mig väldigt mycket om människor i min omgivning (som bryr sig om mig) och tycker om att ordna kvällar då alla träffas. nu hamnade jag ännu en gång i en helt annan värld igen. det jag ville berätta från början var iaf att mina känslor spökar fortfarande och ändrar sig från dag till dag, så sjukt!

det var något där, när tänker jag inte berätta då jag har tendenser att bli alldeles för personlig och säga för mycket. men jag trivdes och det låg något i luften, precis som i våras. och jag blir arg, arg på mig själv för att jag sitter och tittar på istället för att ta chansen. nu är jag sådär luddig igen men är det något ni inte förstår så får ni jättegärna fråga! sen hur pass detaljerat svar ni får är ju beroende från person till person :)

nu blir det lite weeds & så män som hatar kvinnor.
en skön lördag med andra ord (y)
n'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0