en vän med en bil

lite smått sliten sitter jag här. inte bakis utan ont i min visdomstand, svårt att svälja och lite smått ont i huvudet. men jag klagar inte, absolut inte. kan vara skönt att vara lite svag, får man en anledning att ligga i soffan och kolla på one tree hill & gossip girl. så skönt att jag inte missade det denna veckan, har en förmåga att alltid göra det annars :(

helgen har gått så fort, poff så är det söndag och djuptänke-dag igen. men det är skönt, jag gillar söndagar egentligen för då kan man göra precis vad man vill. det vill säga ingenting och ladda batterierna. imorn blir det nämligen Kalmar igen men innan det ska jag hinna med att gå till tandläkaren och även möta upp joss & elina på stan. mina tjejer ♥

men kan ju passa på att berätta vad som har hänt under helgen med.. eller?

igår åkte jag ju som sagt in till stan och mötte upp siri & olivia. jag blev så glad hela jag när jag såg de två fina människorna inne på hemköp! vi vandrade vidare till coffeehouse och en efter en började alla droppa in! det var elina nanna joss filip mård & löfet! där satt vi i flera timmar och bara uppdaterade varandra vad det egentligen är som händer nuförtiden och det behövs. jag behövde det iaf och hade jättetrevligt. vid 10- halv 11 åkte vi till max med monsterchauffören Joss och åt lite nattamat innan vi åkte vidare mot agdatorp & kuggeboda. blev även lite racing på nannas vägar så oscar som jag hade i luren kan inte trott att vi var normala. men alla i bilen och oscar bestämde tillsammans att han kunde ha en fest ihop med olivia, sen får vi ju se vad hon säger med. vi konstaterade med att det var alldeles för längesen vi sågs då det var vid kräftskivan så vi skulle göra något åt det. iaf så lämnade vi av nanna och fortsatte mot kuggeboda. jag/vi måste träffa henne innan hon åker till Nya Zeeland. och så ska vi se om hon kan fixa så jag med kan komma senare, håll tummarna för mig (y) & nanna!

väl framme i kuggeboda lämnade vi av elina och for mot ångbåtsvägen 14<3 där det blev massa snack innan vi gick och la oss. det var sååååå skönt att prata av sig med henne, i och med att vi inte ofta får samma egentid längre. så det betydde jättemycket! du vet att jag saknar dig i massor när vi inte ses va?

vaknade upp vid 9 gjorde vi och fortsatte att prata och så blev det soffan och massa tv-program tills det var dags att ta bussen vid 4 :)

vill bara tacka alla för att ni är ni och så underbara. gjorde min helg det här och kommer troligtvis göra hela min pluggvecka med. ni är världens bästa och det får absolut inte gå lika länge mellan gångerna, okej? detta gäller alla!

bilder kommer på fejjan!
nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0