du förtjänar en nominering för rollen du spelade

var hos polisen innan med förhoppningar att de hade Dino där (min cykel) men där fanns ingen metallic-blå DBS. så det var med tunga steg jag gick hem i regnet igen. har ju trots allt haft cykeln i 8 år. den ersatte den jag fick av min mormor när jag konfirmerade mig i trean som blev stulen av någon från kungsmarken :/ så den har varit med på tullentiden då vi bodde i mariedal och hängde med i flytten till ledja där den var med under strömsberg & rödebyåren. flyttade med mig till stan när lägenheten blev min och där var den i två fina år under galärentiden,  innan den hängde med till Kalmar som blev vår slutdestination. vill inte ens tänka tanken på hur många mil vi har avverkat tillsammans ;)

nu är det dags för lite tetime & plockaundanklädertime. därefter har jag gjort alla dagens sysslor som jag planerat att göra och då är det tid för böckerna som jag fick låna av marika. så om du läser detta, tack! det var verkligen jättesnällt :)

imorn kommer mamma så det blir fredagsmys och en runda till IKEA antar jag
på lördag är det tenta :$ och åka hem! bio med tjejerna kanske? :)
söndag är det WINNERBÄCK MED JANNIE<3


jag & lotta i början av november


marika & sara


"livet består inte av att vänta ut stormarna, det handlar om att lära sig dansa i regnet."
n'

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, vilken underbar bild på mig o Marika, kalasfestlig verkligen :D

2009-11-20 @ 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0