you're hot then you're cold

idag vaknade jag av att nannas mamma ringer, nu gäller det bara att övertyga mamma så blir det äventyr =D får skicka över ett sms till henne att jag behöver prata med henne, vet dock inte riktigt vart hon är nu på sin kryssning, kankse kommit fram till sitt första stopp? nej jag är inte alls avundsjuk (a)

nu kollar jag på en film som heter two weeks och på boxern står det att det skulle vara en komedi men handlar om en mamma som är döende och hennes familj. men den verkar bra så blir att kolla färdigt på den medans jag väntar otåligt att posten ska komma eftersom vi beställde lite grejer till våra telefoner förra veckan. så hoppas hoppas!

n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0