sångerna blev kedjebrev man hör

jag träffade Rebecca igår på statt och det var hur kul som helst att träffa henne & hon verkade tycka likadant! vi pratade mycket om nuet, "dået" och även vad som kommer att hända längre fram. känns som om man kommer ner på jorden och det "riktiga" livet på något sätt. svårt att förklara men när man har varit nära en så pass liten folkgrupp är det inte så konstigt att den blev så tajt som den faktiskt blev.

jag trivdes så oerhört bra och jag vet att jag inte var ensam om det. just därför är det jättekul att fortfarande ha möjligheten att träffa alla med jämna mellanrum. killarna skulle jag ha träffat ikväll men vi hade ingenstans att vara, nanna träffade jag i tisdags, elina förra helgen, joss för två veckor sen samtidigt som stertman & mogren och linda kommer ju ner igen om mindre än en månad! och även om det är lång tid tills Kajsa kommer hem så ska det bli kul att se henne igen efter ett år i amerikat =)

nu vet jag inte riktigt vad jag vill säga er med detta inlägg mer än att jag har fantastiska vänner. och nu känns det som om alla är överallt och flänger men vi löser det, som vi alltid gör!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klart vi löser det :)



Även om jag är sämst på att höra av mig så tänker jag på er där hemma varje dag. Och saknar er.



Puss & Kram :)

2009-11-29 @ 06:47:40
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0