och när jag lagt mig ner hos dig inatt, säg att allt är bra

alltså jag har varken haft tid eller ork för att höra av mig förrän nu, men det heter ju som sagt bättre sent än aldrig. igår var det först varit stress, stress, stress och sen blev det operation, ont, ont ont.

men det är bättre nu, känns ungefär som den där inflammationen jag gick med i någon vecka så det är lugnt. värktabletter fick jag med mig igår så det blir galant. dock var det en intressant händelse att vara med på sjukhuset. fick ta ännu fler röntgenbilder, gå in i mörkrymmet, prata om julkalender, ha en sån där intressant rock mössa och plastpåsar på fötterna och så hörde jag hur han knäckte tanden då och då. tur man hade bedövning må jag säga =) 

och på kvällen började jag bli hungrig. hade inte ätit sen klockan 2 och det är inte så bra att äta när såret är så pass öppet men jag kunde inte motstå potatis & purjolökssoppan som niclas gjort för min skull för magen den  kurrade allt. så jag tog en tallrik, den var to die for!

pratade förresten mer än halva bussresan från Kalmar och det var mysmysmys!
åh vad jag saknar att ha dig nära! kom och tänka på en fin bild som togs på oss inne på coffeehouse :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

"dock var det en intressant händelse att vara med på sjukhuset. fick ta ännu fler röntgenbilder, gå in i mörkrymmet, prata om julkalender, ha en sån där intressant rock mössa och plastpåsar på fötterna och så hörde jag hur han knäckte tanden då och då. tur man hade bedövning må jag säga =)"



HAHA du är för go ;D



Måste få litte bilder från kvällen också (A) :D

2009-11-27 @ 11:25:29
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0