what goes around comes back around

den 11/11 & klockan 11:11

frustrerad är ett bra ord för idag. men jag mår lite bättre när jag sitter och läser inne på nannas facebook-profil. denna människa alltså, det finns inte ord. så tokig, men så klok och en riktig glädjespridare. verkligen one of a kind. tur det för ingen ska försöka bräcka vår nanna :)

och på hennes logg hittar jag detta meddelade från vår älskade Lasse:
"Jag är helt förstummad. Du var ju alltid klassen IT-UFO :) Skämt åsido!!! Hur har du det? Jag saknar faktiskt er. Ni var rätt så skojsiga och lektionerna med er var aldrig tråkiga. Nu har jag bara småbarn!!! SUCK även om de oxå kan vara skojsiga"

Man kan ju inte annat än att sakna hösten 08, som var en otrolig tid. man var bekväm med alla runt omkring sig och vi börja äventyra på karlskronas gator om nätterna. det som gör att jag klarar saknaden är att personerna jag fastnade för under gymnasiet fortfarande finns hos mig på ett eller annat sätt :)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0