det blir alltid värre framåt natten

hade sovmorgon idag, men ställde ändå klockan vid halv 10 och 10 för att jag skulle kunna städa lite & så. men jag tyckte tydligen om att trycka på snooze-knappen så som tur väl var satte jag ett alarm på 11.30 med. och det var då jag vaknade till på riktigt och insåg att jag skulle vara på skolan om en halvtimme. men jag hann äta frukost, klä på mig, fixa mig och cykla till skolan och ändå ha 10 minuter över när jag kom fram till skolan, skillat (y)

förläsaren var inte bättre idag, förstår inte hur vi ska stå ut. ett tag pratade han på svenska och det lät så BRA, men sen bytte han tillbaka igen. blir tokig, jag förstår verkligen ingenting ;o

nu är det dags för utgång, vi ska samlas hos marika innan som bor ett stenkast härifrån och förfesta för att sedan cykla vidare till studentpuben och sen harrys som hade något speciellt ikväll. tror på en lyckad och rolig kväll, sånt behövs nu :)

finns för dig!
N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0