dancing in the dark

godmorgon alla fina!

idag ska jag försöka att vara på betydligt bättre humör. men allt talar ju för att jag har chanserna då jag ska träffa joss & elina om en halvtimme, få hjälp med min tand och ha tisdagsmiddag med jannie :D så det kommer nog bli så bra så!

just nu sitter jag hos mammas kompis för att fördriva tiden, så är det när man inte har kvar pantis.. det hade varit skönt att ha pantis så man kunde samlas där när alla är hemma på helgerna som vi alltid gjorde innan. men vi får stå ut och hålla ihop så fixar resten sig med :)

nu ska jag börja göra mig iordning lite smått och så. kan ju inte gå runt i mina "pyjamasbyxor" som oscar kallar dom trots att det är mjukisar och så en stor vit tröja. icke. men har lite annat jag kan ha på mig. ska bli skönt att snacka lite skit med de två igen, vardagslyx verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0