but I never made the time

naw joss, kommentaren<3
snart ses vi, åååh :))

kvällen har spenderats hos jannie, ibland själv och ibland med sällskap (a) det var mysigt och sånt behövs nu när det är mörkt och ruggigt ute som det bara kan vara i november. och regnet har bestämt sig för att falla över kalmar lite då och då och hela tiden.

imorn är det föreläsning med min så kallade "favorit" och sen blir det pizza med jannie & fredde innan vi åker hem till skogen. har en hel del att fixa och trixa med i helgen och så några frågetecken att reda ut. nån möjlighet att träffa elina finns inte heller då hon jobbar hela helgen, men jag är inte bitter - vi tar igen det, det vet jag!

så imornkväll blir det nog att bara vara hemma och ta det lugnt
och på lördag så blir det kanske middag hos kauppis om inget annat kommer upp =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

När jag skulle fylla i namn (som jag gjort så många gånger) började jag skriva ditt namn, konstigt :P



I alla fall, skulle bara skriva att pizza är gott

2009-11-09 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0