and I still haven't found what I'm looking for

helknasig morgon, men det beror nog på att jag drömde världens sjukaste dröm. nej, jag kan inte berätta omd en då det är för pinsamt & även sanning? ja nu låter det aningens luddigt, men jag är får ta den konsekvensen :) nu ska jag iaf plocka undan lite, brygga (?) mig lite té och läsa. jag vill inte dit imorn!

får se fram emot bättre saker.
som fikan & bion imorn, winnerbäck på söndag och det faktum att linda stannar i över 20 dagar när hon kommer hem över jul. för det minsann mina vänner är riktigt fina grejer :D jag ser verkligen fram emot att träffa henne & alla andra igen. helt underbart, helt klockrent. me love!

kanske är det så ändå?
jag blir helt tokig på mig själv, men i slutändan är det alltid du som finns där :)

nu; produktiv!
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0