ambitions

klockan är 15:01 men det känns som om klockan är närmare 17. detta mycket tack vare att jag har varit uppe länge och att det redan börjar bli mörkt. har dock lite saker jag måste ta tag i innan jag tag öppnar böckerna. för det är ett senare problem.

för tillfället lyssnar jag på julmusik, jag vet tidigt, men jag längtar till julen då jag vet att alla är hemma. alla godingar som jag trivs med. men det är skönt att jag har mina 3 musketörer här i klassen med :)

jag saknar esen, den busige esen. vi försöker föra en normal konversation på FB-chatten men det går inget vidare. han är väl på resande fot med sina trummor så något annat sätt kan man inte nå honom på.  även linda som jag fick ett sött sms av innan som jag måste svara på. den sötnosen ska stanna en "väcka" extra i Karlskrona vid jul, låter helt underbart ellerhur?

DET GÄLLER ATT PRIORITERA RÄTT
mycket kan straffa sig efteråt!


en sån härlig och äkta bild. galären i ett nötskal :)


nu ska jag på jakt efter dino, men först prata med mamma!

n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0