you need to loosin' up

har lite dåligt samvete för igår, men jag orkade verkligen inte och mådde inte särskilt bra heller ;s vet att jag kommer få sota för det på måndag, typ skäll av marcus.

istället gick jag till matsalen där jag mötte upp joss & nanna :) de tyckte lite synd om mig eftersom jag hade lite ont i mina fötter:) maten var helt okej och det var mysigt att sitta i matsalen när det inte var så mycket folk där eftersom thörnströmska hade specialdag. ringde och sjukanmälde mig när vi satt där, b2 bara" men naaataliiie, vaknade du såhär sent?"

efter det åkte nanna och jobbade och jag & joss gick på stan tills att hennes buss gick. då åkte jag till carro istället och umgicks med henne och adnan. vi åkte och handlade på city gross med joakim och jie och så satt vi och hade det trevligt i hennes lägenhet. ända tills det hände lite hemska saker. inget jag vill gå in på, utan helst förtränga


det är så svårt att hjälpa dig när du inte tar till dig det jag säger och verkligen är blåögd
jag kommer alltid att finnas för dig, det behöver du inte vara orolig för
jag vill bara inte att du ska förstöra för dig själv, för det är du redan påväg att göra..

idag har jag fikat med jackie på stan & så åkte jag hem :)
fick lite besök av gosia håkan nelly melvin och magda, alltid kul

vi får se, jag kan inte bestämma något på rak arm
men kanske finns det något där vi kan satsa på?



nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0