you can have what ever you like!

sitter i lägenheten nu, åkte med jannie in till stan :) så nu sitter jag i köket och försöker finslipa min muntliga redovisning. det där med muntliga grejer har aldrig riktigt varit min grej. typ 10 personer som sitter och kollar på en och bara lyssnar på en själv. finns typ inget värre. fast hellre muntlig redovisning än typ bungyjump då höjdskräcken hade satt in.

och nu får jag nog dra mig och äta något i matsalen, ska möta upp carro. allt för att hinna förbereda mig på skolan sen innan min redovisning. wish me good luck! (y)

annars blir det nog utgång ikväll, tycker vi om
och imorn ska vi göra något med friluftslivet ;/
(om man ändå kunde hoppa av kursen)

nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

have? t.i?

2009-05-06 @ 22:51:13
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0