I don't wanna lie

valborg blev ganska lyckat iaf, utan att ha behövt planera i flera timmar. jag gick till mård där grabbarna grus var samlade (: vi grillade och åt gott, sen gick vi in och kollade på tv, snackade och så! :) mycket trevligt. sen när de var redo att göra staden osäker kände jag mig inte riktigt redo än så jag gick till jones som planerat och sällskapade dem! var riktigt skönt att få träffa alla igen som man umgicks med så mycket för några veckor sen. satt och pratade mycket med jones och sen ali när han kom :) nice!

efter ett bra tag drog vi till stan, de skulle in på fridace och jag till nivå för att möta upp grabbarna grus. men inga grabbar kvar på nivå så jag gick in på fridace istället och hittade dom :) dansade lite med ali och jones och sen hittade jag även ashraf. haha. var inte alls mycket folk man kände, men träffade jens med och vi dansade lite på högtalaren pinsamma som vi är.

klockan var väl runt 3 när vi gick och hämtade våra jackor och gick. skiljdes åt från jones vid fredrikskyrkan för att gå hem och precis när jag rundar hörnet till nivå träffar jag på några som jag sett inne på fridace. erbjöd mig skjuts hem och det tackar jag inte nej till :) var egentligen meningen att vi skulle hämtat carro och åkt på efterfest men lite ändring i planerna och det slutade med att jag nanade kudde hos henne :)

jag blev besviken igår, men jag förstår dig mer än väl. är bara sur på mig själv för att jag alltid inser för sent vad jag tycker & känner. så nu har det tåget gått. lite trist. men det värsta är nog att vi inte pratar med varann. blir lite "hey, hur är läget" typ. men jag har hittat något annat, det intresserar mig (a)

det var skönt att prata av sig och berätta hur allt ligger till
i och med att du alltid är så ärlig och öppen mot mig :)
jag älskar dig

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0