än klappar hjärtat med friska slag!

mösspåtagning, vilken grej, vilken dag!

började hemma hos mig vid 10 där vi var några stycken som korkade upp och hade det mysigt! sen drog vi till stan, grevagården närmare bestämt, där vi hade mys med hela trean, champagne och sånt! jag älskar oss<3

sen vid 4 efter att ha gått runt på stan lite, suttit på coffeehouse och sånt var det dags att gå ner till thörnströmskaparken och vilken känsla, typ lyckorus! där gick alla studenter tillsammans ner till rosenbom för att lägga ner en femma :) och nu var vi hungriga efter allt stoj så först gick vi till michael's för att jag och olivia var sugna på gyros/kebab och sedan till 3g för att nanna och josse ville ha bakad potatis. kompomissa (y)

sen gick vi hem till mig och korkade upp några stycken och efter det var det dags för fridace
vilken succé!

tack alla
det var underbart!

och den 27:e tar vi på oss mössorna igen - alla tillsammans
ses fram emot eftersom ni saknades igår!



nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0