kiss me through the phone

jag är slut, död, utmattad, påväg att gå in i väggen. okej, kanske inte så illa. men mina 2 sömntimmar har kommit ifatt mig då jag somnade som en död grävling i soffan när jag kollade på marley & jag.

men det har varit värt att, så lätt!

igår var det en spontan utekväll, jackie & henke kom hem till mig innan vi gick ut och hade det trevligt med lite groggar och så :) sen gick vi till nivå och satte oss först på övervåningen och hittade siri som vi pratade med. efter det så dansade vi :) och det var vid denna tiden som vi mötte carro med! skitbra (y) efter att jag jackie och henke dansat det fulaste vi kunde (jag och henke mot en vakt, och han åkte ut) så vi drog till piraten där vi fortsatte dansen och kul hade vi!

och jackie träffade sina vänner juan & gänget och det slutade med att vi satt i en taxi påväg till galgamarken för efterfest! dock kom jackie bort på vägen så jag efterfestade med fanny, sara och killarna själv ;) var uppe till 6, vilket märktes med att det var ljust när jag råkade slumra på soffan ett tag.

vaknade upp hur hastigt som helst och insåg att jag hade en halvtimme på mig att ta mig från galgamarken till lägenheten för att byta om, ta med mig ombyte och mat till paddlingen. så jag gick utan skor barfota med mina värkande fötter det snabbaste jag kunde och hade inte linda hämtat mig hade jag aldrig hunnit :)

min konstatering var att jag hatar att paddla, fan vilket jävla slit. och det ska de utsätta oss för i 3 hela dagar. jag är redan rädd då jag är slut i armarna efter typ 40 minuter på vattnet. men vi belönade oss med en bakad potatis på åhléns efter. och då helt plötsligt bestämde vi att vi skulle åka till växjö. så i en bilparad med jag och sebbe, sen rebecca & sen cissi och linda åkte vi runt i stan och fixade bilar och grejer. när vi hade hämtat cissis bil bar det av till växjö med linda sebbe & cissi :) var så trött att jag somnade under resan ett tag, och det hade de väldigt roligt åt. men jag hade tur att jag inte fick en mustasch ritad av sebbe som satt bredvid mig, för hade fått det om han bara hade haft en penna ;p

syftet med resan var (oh shit, det märks att man börjar bli störd med alla dokumentationer och utredande uppsatser) att hämta cissis balklänning :) och efter det belönade vi oss med en fika på statoil!? och hade jag och linda fått välja så hade det blivit ms'donalds. på vägen hem satt vi och sjöng och jag läste även lite på uppsatserna som jag ska opponera på. dock har jag inte gjort något mer sen dess, så det lär inte bli kul imorn ;s

jag vet inte vad jag vill
förlåt!

jag & henke, min bästa vän i hela vida världen!



n
ats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0