I'm inlove with a fairytale

denna dagen har man inte gjort någon nytta alls känns det som, vaknade vid 12 för jag var så trött
men lite matte har jag räknat och så har jag övningskört!

gårdagen var då mycket trevligare
jannie jocke oscar kritan och alle samlades hos mig och vi grillade och umgicks hela kvällen :)
blev att vi kollade på esc - skittråkigt, men norge vann och han var värd det!

"frenshing!" hahahaha.

mer sånt här vänner!


en liten fågel viskade i mitt öra att världens bästa elina sprang under två timmar och var bästa tjej från hela galären, det är så man blir stolt. visste att hon skulle kicka ass, min sötnöt! :)

hoppas på halkan på onsdag med joss
och sen direkt till emelies student :)


nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0