boom boom

åh jag hatar att jag inte har koll på något och jag hatar att jag aldrig kan göra flera saker samtidigt. utan har jag flera uppgifter kan jag oftast bara rikta in mig på en per dag/kväll. det suger, iaf just nu när vi har hur mycket som helst att göra :/

just nu vill jag bara åka utomlands då europa börjar vakna ur sin dvala :)
var som helst, bara härifrån och bort från alla måsten för att sedan komma tillbaka lagom till studenten!

"som jag som är 12 år!"
du är klockren baby!


varför tvekar jag?
herregud skitbra tillfällen får jag och ändå backar jag.
jag blir hur trött som helst på mig själv.
alla tröttnar på någon som hela tiden säger nej..


jag & min kämpe
hon ger aldrig upp, trots alla motgångar


nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

"12 år"!!!!!!!!! SÅÅ JÄVLA PINSAMT!!! xD xD xD JAG DÖR :P "boom boom" bulllet OC? ;D;D

2009-05-04 @ 21:22:17
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0