baby, don't cry

lite inaktiv här kanske?
visste inte ens om att jag skrev mitt förra inlägg då jag var lite trött/knasig när jag gjorde det
men då antar jag att jag slipper dra upp lördagen igen ;)

det har gått söndag & måndag och nu är vi inne på tisdag..
vad har jag lyckats åstadkomma? :)

- pluggat matte (hate it, men det är snart över)
- nästan gjort färdigt engelskauppsatsen (i tid, jag vet!)
- varit i skolan och haft min debatt (vi kom fram till en lösning så det var lite konstigt ;o)
- har chillat i lärarrummet med joss & nanna (fick även sällskap av lärare - som vanligt!)
- marcus var sjuk :/ men vi slapp en lektion så vi klagade inte
- jag har träffat nästan hela min klass och alla andra underbaringar. inte varje dag.

och så kom vi på att joss flyttar om 4 veckor, sen är hon borta :/
inte borta, borta men inte i närheten
vet du? jag kommer sakna dig, något fruktansvärt
det finns vissa man har förlorat men inte riktigt brytt sig som man borde
men dig vet jag att jag aldrig vill förlora.
vi kämpar, vi kommer att kämpa, för vi har något speciellt
jag älskar dig, du är bland det bästa jag har joss!<3



you be right here with me, nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ush sluta jag börjar lipa för fan :'( love you darling <3

2009-05-26 @ 18:27:38
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ush sluta jag börjar grina nu :'( :'( love you baby <3

2009-05-26 @ 18:30:59
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Josefine

ojsan hoppsan :P det första blev visst publicerat ändå.. jaja, du fattar poängen ;P hahaha =D

2009-05-26 @ 18:31:55
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0