and it's tearing me apart

hej!

här sitter jag och jobbar med min projektredovisning, och än så länge går det bra :) imorn är projektet helt finito och det ska bli hur skönt som helst verkligen! denna press man har haft på sig att jobba på sin fritid. men det har varit givande och jag är trots allt väldigt nöjd med min insats. kunde gått bättre, men det är lätt att vara efterklok ellerhur?

annars är jag ganska trött och har bara mig själv att skylla. gav mig ut på en promenad med alex igår, gick runt på bergåsa och lite vid first base. kändes sjukt konstigt att sitta på bänkarna där utanför ;o sen gick vi ner mot galgamarken och carros :) så jag stannade där en stund och då fick han en knäpp :/ herregud.. men hos carro stannade jag till runt tolv sen knatade jag hem och började på min redovisning!

idag blir det mest plugg.. har mycket som ska lämnas in och det på kort tid
så panik skulle nog kunna beskriva känslan just nu

jag vill festa snart med alla mina tjejer, det var alldeles för längesen
inte splittrat utan alla tillsammans, för det är då det är som bäst :)



nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0