no, he can't read my pokerface

skönt att få sova ut idag, det behövde jag! :) ska bara försöka ta mig in till stan med, men det är nästa problem! för ikväll ska vi ha trevligt, precis som vi brukar! och får nog träffa sebbe, har inte sett han sen han åkte till thailand & det är nog 5 veckor sen :/ så det ska bli kul.

annars händer det inte särskilt mycket här ute på landsbygden. skriver med b' på msn & elina på sms & försöker planera kvällen och imornkväll. så det blir nog bra. hade varit kul att ge sig ut och köra med niclas en runda med, men det beror nog på hur han mår. har nämligen varit sjuk i några dagar ;/


I wanna roll with him a hard pair we will be
a little gambling is fun when you're with me I love it)
russian roulette is not the same without a gun
and baby when it's love if its not rough it isn't fun, fun

om man skulle vara duktig och skicka in en disposition till marcus & sen försöka klara fac - C testet. det kan gå. sen måste jag kolla busstider till stan, be niclas köra mig, duscha, få svar av sean och massa annat. men de blir bra. för kvällen kommer bli bra, det känner jag på mig (y)

grattis hun, visste att du skulle klara uppskrivningen<3
bara uppkörningen kvar och så drar vi ut på äventyr!

nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0