the boy does nothing

och jag som trodde att våren hade kommit på riktigt igår, vad fel man kan ha!
regn, slask och vindigt. men nu blir det nog bara bättre och bättre,
och blir det inte det så har jag hört att det är 20c på mallorca (a)

annars har det varit en bra dag.. gick & åt med olivia siri cornelia & grabbarna
mycket mumma, längesen man var där nu! satt fint ;)
sen var det tillbaka till skolan för sin enda lektion... vid 3! snopet att engelskan var på distans.
 
men på marcus lektion bestämde vi iaf att vi skulle ha fikafredag! och cornelia ville ha negermagar att äta
vilket fick oss andra att börja gapskratta! men vi bestämde iaf hur vi skulle dela upp att
resten får väl helt enkelt ta till nästa vecka eller ngt. så kommer vi alltid att ha mys på fredagar

och sen körde vi för att fira natalie som fyllde år, så blev övningskörning för mig idag med ;)
det går framåt iaf, skönt! och jag blir alltid lika glad att få sätta mig framför ratten!
det enda störningsmomentet var mamma som satt bak, men hon får inte följa med framöver, na na na!

och imorn blir det att vara hemma hela dagen, det är lyx!
och det uppskattar nog twister med, som ska få en långrunda :)


N - "vad"min morfar har varit död i 12 år"
J - vad skönt!"

n, i will you mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0