i don't wanna lie, cause we could stay togeather

mycket planerande nu känner jag & det är något jag verkligen tycker om. skidredan planeras imorn, vilket troligtvis kommer bli hus i helvete om alla ska försöka få sitt ord sagt. så det kan nog bli kul att bevittna! :)sen planeras barcelonaresan, vilket är sjukt kul då det innan känts som om det var lite osäkert om vi ens kommer iväg. men med superkajsa som hittar allt jättebilligt blir det tokbra! och så även lördagen, som planeras över skype & msn! så lyckat (y) men bra kommer det bli!

annars var det chill idag. det enda som inte var så roligt var tandläkaren då man får så dåligt samvete för att man inte sköter sina bissar ordentligt. vilket är ganska sjukt att man får. sen mötte jag oscar på bussen, skönt med sällskap. vi hoppade av i lägenheten för att hämta min väska och sen ta 1:an till skolan. (är man lat så är man) bussen var fullproppad så satte oss bredvid varsin främling tills de hoppade av. då hoppade de på nya i massor så fick fllytta fram till honom. men till skolan kom vi tillslut, puh!

var med på biologin för att slippa ha tråkigt, kul att se elina redovisa:) mkt bra! sen gick vi och åt för att efter det ha engelska. där vi ska analysera engelska dikter I 5 VECKOR!? shiiiit! och så hade vi religion där vi gick igenom saker jag typ aldrig hört innan. lyckat :) prov nästa måndag då. sen pratade vi barcelona på marcus lektion, det var kuul! lämnade in en intresseanmälan & det var kul att så många andra med gjorde det. man kunde tom ta med sig några från andra inriktningar!

kan jag passa på att säga att jag saknar min joss
det suger att jobba utan dig, det suger att inte träffa dig ofta :(
strong together - always and forever

därför lägger jag upp bilder på jobbet från i somras - guldtider!



nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

<3 :)

2009-03-17 @ 10:12:59
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0