det snurrar i min skalle

jag tror inte jag har fattat att jag inte har något jobb än. för hela dagen har jag mötts av av chockade miner. och tro mig, jag är lika chockad.det var liksom en säkerhet, att hela tiden kunna jobba till sig pengar när man behövde det. men snart så, det måste ju finnas fler jobb i karlskrona :)

sebbe - " du kunde ringt mig så kunde jag köpa jättemånga saker av dig!"
du är för go du, vännen!

annars hade vi uppsatsdag med marcus, dock hann jag aldrig prata med honom om min uppsats. för jag gick till "bibblan" sanningen var att jag gick & åt med siri och olivia eftersom jag inte ville äta ensam (: sen myste vi i bönan när specialidrottarna kom tillbaka! tillslut var det bara jag linda elina och oscar kvar! sen skulle linda träffa lasse så där satt vi 3 och pratade. plötsligt kommer otfors och har maximal tur. det var 4 stycken som inte skrivit på skidpappren och 3 av dom satt i bönan (a) så vi gick upp till lärarrummet och fixade det sista inför trysil! ;) (dock har vi inte bestämt hur vi ska dela upp rummen där uppe, vilket kommer sluta i kaos)

HÄMTADE STENTMÖSSAN! NU BÖRJAR DET HÄNDA GREJER!



nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0