and if the man can't dance, he gets no second chance

gud idag tog jag tag i ett stort måste; jag tvättar! det är sjukt tråkigt men lite spänning finns det, det är att jag tvättar på någon annans tvätttid (busigt jag vet, men folk har gjort så mot mig med) så man går ner med mussteg som om man vore någon bov. än har ingen kommit, har säkert glömt bort sin tvättid som jag ofta med brukar göra. så snart ska jag ner och hämta all tvätt, helt sjukt att ha så många rena plagg. har jag verkligen inte haft på länge! och så kommer lägenheten lukta lika gott som mitt sköjdmedel:)

sen är det tänkt att jag ska sätta mig med matten. jag kommer verkligen inte fatta någonting, förstår kan inte förstå att vi har gått igenom de grejerna, för det är typ inget jag känner igen ;o kommer bli en riktigt "bra eftermiddag" särskilt eftersom inte mamma kan hjälpa mig för hon är hemma och imorn åker hon iväg i två dagar. så jag får helt enkelt lära mig själv. eller så får jag tjata på jimmy eller kontinenten. får se hur det går. det är i såna situationer man behöver ha lasse på skolan. eller nej, man behöver alltid ha lasse på skolan. det är inte samma sak utan honom :(

nej men om man skulle hitta något att äta? har ju god sås kvar sen igår (a) och så får man nog gå en runda till willys där alla kassörskor nog känner igen mig vid det här laget. så man kan hitta något att ha till såsen, typ potatisklyftor eller något.


annars så ser jag fram emot nästa helg, det blir trevligt :)

hur skulle det ens kunna bli något annat med er?


helgen har verkligen varit kanon! umgåtts med tjejerna två kvällar i rad

jag saknar er när ni inte är vid min sida. ni finns alltid för mig, och jag stället upp till 100%!


nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0