with you

det här har inte varit en bra dag. usch! typ såna dagar man inte vill råka ut för! kände först inte av något från igår (det kom sen på jobbet) så jag & carro åkte in och åt med sasha innan jag tog bussen till jobbet.

och väl inne på jobbet får jag en chock.
viktor är tillbaka på basen och nej - det är inte bra !
fan!

och så höll jag på att somna på jobbet (5 timmar räcker inte)
så varje rast gick jag och la mig i en fotölj! riktigt skönt.

nu är jag hemma, har ätit god mat som niclas lagat:)
och så antar jag att det blir tidigt i säng ikväll!

men gårdagen var iaf bra!
förfestade på saltö hos sanne innan vi drog ut!
blev en runda på nivå & piraten.
i'm happy to have you, caroline

imorn är det pokerkväll, och det ses fram emot ;)
mina vänner är de bästa<3


jag saknar dig och oss - vår vänskap
jag trodde den var så mycket mer.

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0