this is the end

first base är numera historia.
och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än. slutet blev för plötsligt och hann inte säga saker till personer jag faktiskt tycker om. det var nog ändå ganska skönt att slippa stället och all skitsnack. men än så länge har jag bara pengapanik! allt händer nu & jag vill inte behöva säga nej till något för att jag inte har råd ;s

mars '08 - mars '09

så är det någon som vet något ledigt jobb är det bara att tjoa till! (y)

annars känns det som om någon precis vänt mig upp & ner. jag har ingen aning om vart jag ska ta vägen. börjar leta jobb, men vart i denna jobb-djungeln, kan man hitta ett lika flexibelt jobb? ;o jag blir trött bara jag tänker på att! och det känns som vad som helst skulle funka just nu!



aja, inte hänga läpp.det kommer bli bra, det löser sig. bara att det kom lite olägligt

kommer dock sakna ett fåtal människor, men jag vet att de finns där fortfarande:)


imorn, inriktningsdag. kan nog bli trevligt :)
nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0