she'll but her heart in every kiss

övningskörde med niclas in till stan & det är verkligen i stan jag måste köra för det är det jag inte riktigt kan hantera än. så får hoppas att vi kör lite mer i stan för landsväg klarar jag nu. eftersom det blir ganska övning på det när man bor som man bor. och då kan det ju inte bli bättre än att jag har en körlektion med tomas imorn, då jag förhoppningsvis ska köra i stan. jippi!

annars drar jag mig lite för att gå till jobbet. kommer säkerligen få jobba helt själv. annie skulle inte jobba & arlinda var redan där - så hon går när jag kommer. illa! men det finns nog någon själ man kan göra sällskap. dock är det inte joss, vilket är riktigt riktigt synd. men henne träffar jag ikväll ;) så det blir nog bra!

& så längtar jag till helgen! kanonkalas.
ni är de bästa jag vet!

ps. nu är solen framme för gott hoppas jag
tog fram vårjackan igår, vilket är ett gott tecken :)



GRATTIS ELINA
MIN SÖTNÖT, I LOVE YOU<3


n
ats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0