repeat all the words we both said

I just want back in your head!

kanonkalas dag igår. tog tåget till ronneby igår, mötte jones amine & någon annan på vägen dit. alltid trevligt! och sen åkte jag gratis tåg. det tackar man inte heller nej till! även fast det är lite busigt! men kom fram iaf helskinnad och utan någon extraavgift. sen mötte elina upp mig utanför pressbyrån. hon är alltid så diskret, tutade och hade sig (y)

vi körde mot kuggeboda för att göra ett stopp hos henne & sen hämta en snygg joss! efter många om och men åkte vi även in mot vedeby och hämtade linda. sen bar det av mot visse(l)fjärda! och jag vet inte hur vi lyckades, men vi råkade köra två mil för långt ;o så det var bara att vända. alla var ganska förvånade, särskilt olivia som inte förstod hur vi kunde köra förbi :) men vi kom fram iaf! och vi körde och hämtade en stor familjepizza nästan på direkten! det roligaste var - "de har inte så god kebab här!" haha.
 
sedan blev det en kväll med snack, mys & lite tv-tittande
inget jag säger nej till.
mina brudar, vad hade jag gjort utan er?

idag är det religion som gäller, har prov imorn. har verkligen inte haft prov på sjukt länge för alla saker vi gör får vi inlämningar på istället vilket är riktigt drygt! så idag får jag sitta med den, även någon timme eller två får jag nog lägga på matten! och om jag har tur kan vi även köra en runda idag, beror på hur niclas mår lite senare.

min vovve är helt krasslig. han bara piper för att han har ont någonstans när han ska sätta sig. så han har legat i badrummet hela morgonen och nu för någon timmesen gick han ut och la sig på gräsmattan. så mamma ska ta honom till veterinären imorn. och oftast när han åker dit brukar det inte vara något fel på honom, så vi får hoppas att det inte är det nu heller. jag tyckte det verkade lite skumt när han inte ens orkade bli glad när jag kom hem igår :( !



nats

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

Honey, tack för igår! =) <3

2009-03-22 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0