our last summer, memories that remain

You talked of politics, philosophy
and I Smiled like mona lisa

det var en trevlig dag igår. började med att jag kom försent till skolan! (hur tusan lyckas man komma försent när man börjar 10:55?) men marcus är inte den som bryr sig direkt. men vi hade iaf enskilda pratstunder med marcus. eller det var tänkt så, men jag och filip hade tillsammans. så vi satt och gjorde lite narr av marcus och hans fina gester :) uppskattades dock inte lika mycket från hans sida.

sen lite lunch & så engelska. jag kommer bli tokig på dessa dikter/sångtexter. finns det absolut inget vettigare vi kan görs? iofs så slapp vi läsa en till bok för skolan är för fattig. haha. vi slutade tidigt och myste allihop i bönan i över en timme - det kallar jag kvalitetstid! pratade bla om öland på midsommar i några dagar & det blir fett bra alltså! bättre än öland som var värsta katastrofen ;)

efter det drog jag& joss till stan och kollade läget. mötte upp carro och hennes kompisar och sen gick joss till bussen :( och jag fortsatte att luffa på stan till typ halv 6 då vi tog buss & moppe hit. haha. värsta pinsamma grejen hände med i korsningen. här chillade vi och fixade till oss. och jones & amine mötte upp oss för att gå till stan. vi gick till streetcafé för att kolla på  någon känd dansare. och vi som trodde att han skulle dansa för oss, men det var VI som skulle dansa. eller ja, han lärde oss. bah! men vi kom därifrån & stack till jones med ali där vi chillade, lagade mat & pratade :) sen somnade vi 3 st i en 120-säng. inget att rekommendera. ali vaknade tidigt av sparkar, boxar och lavetter. stackare.
 
vaknade runt 12 och då blev det ett jävla stress för att adnan kommit tillbaka. vi var lika chockade allihop. så vi gick mot kronan där en arg adnan stod. de gick & pratade och jag gick för att handla frukost :) satte mig vid kyrkan och fick sällskap av ida & emma! sen vidare hit, och carro och adnan stormade in. de gick likafort igen.

nu väntar jag bara på att klockan ska bli typ 15-20 över 6 så jag kan gå till tåget. ska möta upp elina i ronneby för att åka till olivia. så nu tycker jag att b' kan höra av sig så hon får veta vad det är som gäller. för ikv är det mys som står på schemat! inget kan gå fel när jag är med mina darlings!<3 kanske även får sällskap av grabbarna grus, men det är sånt man märker!

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0