my love

har nog aldrig gjort en sånhär dålig dag på jobbet, men arlinda gjorde så jag inte hade dåligt samvete för det. för det ska man trots allt ha. man kan inte alltid vara på topp och får man inte sitta på sin lista kan man inte leverera lika bra. men tomas& terje skrämde upp oss "passiva säljare" med att vi bara får jobba de dagar passiva listan är aktiv. var nog mer ett hot än sanning. isåfall borde stora delar av first base inte få jobba lika mycket som de gör idag.

annars hade vi kul! vi höll humöret uppe mellan oss, vilket är viktigt när det inte går så bra. har man arlinda där vet man att man aldrig kommer ha tråkigt. och så andreas såklart! fick även sällskap av carro som hade sin första utbildningsdag idag:) vi passiva fick lite inspiration av lasse som sitter i karlshamn per högtalartelefon vilket under omständigheterna var ganska komiskt. jag orkade ändå inte lägga ner energi på kalla listor, känner mig helt missanpassad ;s

jobb imorn med, det kan ju bara bli bättre än idag iaf
 
ikväll är det lite uppsatsskrivning och sen tv.
tisdag är en bra tv-dag.
kanske skriva lite på en packlista till trysil? är ju ändå ganska glömsk av mig!

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0