miss independent

fick nyss ett samtal från australien (dock var det till min mamma) men jag fick ett sånt sug att åka ut och resa till solen. packa resväskan och bara dra en vecka. jag menar, känns som om jag ändå aldrig gör något meningsfullt längre? har blivit en riktig luffare. så jag hoppas verkligen det blir en resa runt påsk (om vi har råd vill säga) sen ska jag & jannie ta en sista minuten i sommar :) det blir bra det.

annars sitter jag här & försöker vara duktig. men jag orkar inte skriva färdigt engelskan. kan man inte göra det sen? har liksom matte jag måste göra som är aaaaaningen viktigare. och nu ska jag dra mot sydligare breddgrader - strömsberg. ska ta tag i projektet! behövs.

sen ska jag till stan & träffa carro:)


nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0