let me see what you've got

alltså det är egentligen meningen att jag ska sova nu, men känner mig inte ett dugg trött. känner mig dock rätt dålig, och det är för att jag inte pluggat någon matte som jag skulle göra ;( får helt enkelt masa mig in till skolan tidigare i hopp om att få hjälp av någon bättre än mig? :)

annars så är hela tvätten tvättad och inlagd i skåpen, känner mig mycket duktig (y)
och så har jag varit och promenerat med carro & sen drack vi te och mös i köket!

har med skrivit av mig i min andra blogg, som bara jag känner till
så ni slipper alla besvär! och det var ganska skönt :)

nej men om man skulle ta och testa att somna? lite OC brukar funka!
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0