I've noticed you

produktiv dag ( för en gångs skull, känns som om man aldrig gör något längre)
började jobbet vid 8.30 och var där till 3. gick bra fram till lunch och sen neråt..
brukar tyvärr bli så! men micke verkar mer social, saknar honom! :/

sen åkte jag in till stan för att hyra böcker till min uppsats, fick med mig 5 hem
och så köpte jag en filofax med, svindyyyyyr! ;s inte alls bra för min ekonomi
men nu kan jag ha den i flera år, bara fylla på med en ny utbytbar kalender:)

aja, nu är det engelska som gäller
har verkligen inte fått kläm på det där riktigt än!

ett år på first base med, det har verkligen gått sjukt fort
får väl hoppas att det inte blir fler.


N, baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0