I like you a lot lot

idag var jag inne på skolan klockan 07:45 vilket nog är första gången detta läsåret! (kan ju påpeka att jag inte hade en enda lektion idag) åkte in för att få hjälp av jimmy med matten, vilket jag fick och det var jättebra! (y) sen umgicks jag i caféet med favoriter innan det var dags för skidmötet. vi gick upp tidigare och bänkade oss på första parkett. ettorna var ettriga och jobbiga (säkert likadana som vi var då ;s) men allt gick smidigt. och efter gjorde vi upp våra matgrupper! blir perfa om allt klaffar som vi tror att det kommer göra.

lite lunch på det för att sedan gå tillbaka till skolan - lösa ett tal och sen tillbaka till stan för lunch med mamms! (maten smakade ju pekka på thörnströmska) när hon gick kom jannie och vi planerade lite projekt! kom framåt och så hamnade på mcdonalds. en hamburgare för hennes del. sen en bussresa hem med trevligt sällskap av gandalf, jocke & jens!

nu är man hemma, kollar på desperate housewifes med mamma. skulle dock hellre varit i stan och spelat poker hos mård, men säger man till försent finns det inget att göra. var nog ändå ingen annan som kunde. så vi får ta det en annan gång, med allihopa. så man kan vinna den här gången!


imorn är det plugg, jobb & sen träffa joss:)

och så en körlektion innan vi busar vidare

kajsa skickade lite fina bilder från hemsedal:) här en på mig & linda!



nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0