I don't wanna miss a thing

inatt var jag kajsa siri & jocke i thailand, i mina drömmar alltså. det var varmt & skönt! (a) dock hade jag glömt att ta ledigt från skolan så jag ringde till b2 och så att jag skulle vara sjuk i två veckor ;) och semester hade jag inte tackat nej till just nu, fast väntar nog på att det ska bli lite varmare i europa så man slipper åka så långt! (var ju flygresorna som gjorde mitt ekologiska fotavtryck så stort!)

det har varit chill dag annars, trots att man inte var i thailand
- lunchade med elina på finfina thörnströmska
- kom försent till engelskan (men vi gjorde ändå inget?)
- hade shi gong eller vad det hette! intressant. haha, fast jag & elina flamsade mest ;)
- sen hängde elina med på internationella för att se hur aktiva vi är! det slutade med glassätande i bönan:)

nu är det tänkt att jag ska lägga tid på matte! (religion, engelska & internationella)
men ändå fastnar man här, inte bra inte bra!

nats

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Schysst att jag fick följa med :D

2009-03-09 @ 20:28:20
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0