gutter och jenter sitter och venter på att få åke till trysil

hade en trevlig fredag:) åkte in och mötta upp arlinda nina & micke! (jag & micke pratade igenom allt och det känns jätteskönt att ha honom som vän igen, som jag har saknat det!) jag tog en cider medans de andra värmde upp med minttu! smakade ljuvligt, det lilla jag smakade. men kunde inte stanna så länge för kvart i 9 mötte jag upp annie och gick till montmartre för en arbetsintervju. men han hade inte tid just då så vi kom tillbaka 20 minuter senare. skrev på en lapp med uppgifter så ska han ringa oss så vi kan testjobba ;) kan bli riktigt kul. efter det gick jag tillbaka till o'learys och fick en drink av micke. den var ljuvlig =) sen kom maria och hennes kompis med. efter en liten stund kom även emelie, men vakten släppte inte in henne :/ micke: men hon är faktiskt 18! vakten: ja men det är 23 här ikväll! micke: ja men hon är det med! så vi fick gå till playbar medans vi väntade på att jannie skullem komma in till stan. hamnade bredvid några lumpare och de kallade oss "infödingar". kändes JÄTTEBRA verkligen (y) sen gick vi mot p&m, hittade dennis på vägen så väntade vi på att jannie & louise skulle komma så jag kunde ta bussen hem. sorgligt att missa fridace, men får hoppas att ni hade roligt :)

och idag har det varit högskoleprov. vet inte varför jag utsatte mig för sån tortyr. men det gick iaf, och det var skönt att smartis med skrev på ehrensvärdska så man slapp vara själv. och så var ju henke med duktig och gjorde det fast han var på gräsvik och skrev. tummen upp för oss tre!

nu bär det av till trysil imorn, så den sista packningen görs idag. eller all packning görs idag, men har inte så mycket kvar. kul att jag alltid är ute i god tid.

ser iaf fram emot en vecka med några av mina favoriter. har vi lika kul som vi brukar ha tillsammans kommer dessa dagarna bli toppen! får se bort från alla dispyter, kökskaos och sånt. men vi fixar det. jag kommer trivas med er och i backen. tur ni finns :))



visa ord från en inföding
nats


Kommentarer
Postat av: Janie with utslag

Saknar dig redan besti!

2009-03-30 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0