don't think twice

vad är det med människor som konstant behöver veta hur duktiga de är och dessutom berömma sig själva för att må  bra? jag är himla trött på att höra hur vissa bara pratar om sig själva hela tiden och deras triumfer, visst är det kul för dem men ibland går det över gränsen.

det är en helt annan grej att öppna upp sig för en person, berätta viktiga saker som har någon betydelse och visat att man ändrat sig som person eller gjort något viktigt och stort för någon annan. då visar man tillit och att man litar på personen man pratar med.

_______________

körde lite bil innan, känns som om jag blir sämre för varje gång. inte kan väl det stämma?
och nu blir det snart mat, börjar lukta gott i hela köket! därefter matte, konstigt nog är jag sjukt pepp!

förresten är jag trött på att hela tiden tappa folk, en efter en. folk som betyder/betydde. ibland är det för smågrejer och ibland bara rinner det ut i sanden. därför ska jag göra mitt bästa att behålla alla goingar. dock ska det komma från båda hållen med :) för detta är så onödigt! folk man har haft så kul med, skrattat, hittat på grejer och festat och massa  annat kul. nu blir det sällan mer än ett hej, om ens det. skärpning!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0